2013. augusztus 28., szerda

Csak egy off, afféle majd megőrülök...

Sziasztok, most nem résszel jöttem, hanem egy olyan "elegem van a világból" szitu forog fent... Na, de kezdjük is el.

Mint gondolom észrevettétek, oldalt van egy cuki kis modulom, "Kedvenc blogjaim" felirattal. Ugye, milyen aranyos? Szerintem is. Na, látjátok, ott kell a kurzorotokkal megsimizni a címeket, hogy betekintést nyerhessetek néhányba a szerintem igenis remek blogok közül. Jó, persze én is sokkal többet szeretek meg követek nyomon, de ezekből soknak ismerem is az íróját és tudom, hogy megérdemelnék a figyelmet. Meg amúgy is, a fejezetek elején lévő reklámot sem nézitek meg? Pedig azért van. Na, mindegy, következzen a néhány "mindenképp iratkozz fel, megmondom miért" rögtönzésem. (Sajnálom, ha valakiét kihagyom, de most csak a kevés rendszeressel birtoklókat veszem számba, akiknek íróit közelebbről is ismerem.) Itt egy kis ajánló:


http://lifeisagame-butitsnotfair.blogspot.hu/

Ez a blog perpillanat 8 fejezettel rendelkezik, egytől-egyig imádtam az összeset. Egy táncoslányról szól, akinek, hogy úgy mondjam, elég sötét múltja van.:D Izgalmas, pörgős, egyedi, vicces és romantikus, szóval iratkozzatok fel, komolyan mondom! A végén még feleségül veszem a blogot, vagy mit tudom én... Tehát gyors kérdés: hogy lehet, hogy ennek az enyémnél milliószor jobb sztorinak én vagyok az egyetlen feliratkozója? Na, gyorsan helyrehozni. ;) És most ugorjunk a kövire.

http://hopeofthenicelife.blogspot.hu/

Ez a történet 5 fiatal barátnőről szól, akik egy suliba járnak. Elsőként Ausztráliába látogatnak el egyikőjükhöz és ott aztán lesz egy-két húzós szitujuk. ;) Többet nem árulok el, olvassatok bele ti is, mert az a drága barátnőm, aki írja, most gondolt egyet és félbehagyta... Szóval sok sikert, vegyétek rá a folytatásra, mert én nagyon várom. ;D

http://feketerdo.blogspot.hu/

Egy iskola a sötét erdő közepén, néhány jó barát, egy eszelős idegen és felfedetlen titkok. Hát igen, szerintem is magáért beszél. Ide mindenképpen nézzetek be, ugyan nem tudom, hány rendszeres van, de tényleg nagyon klassz blog. ;) Szeretem. ^^

http://jessicaandonedirection.blogspot.hu/

Ez a sztori Jessicáról szól, aki félig magyar félig angol származású, és legjobb barátnőjének hála megismerkedik a One Direction-nel. Az elején ugyan húzósan indul az ő és Harry között lévő kapcsolat, elejtenek egy-egy csípős megjegyzést ugyan, de végül minden jól alakul. Viszont, hogy ezek után mi lesz? Jó kérdés. Nézzetek be, kommizzatok és hátha rávehetjük a folytatásra az írónőt. ;) Na és most az utolsó...

http://samanthajellow.blogspot.hu/

Itt Samantha Yellow, tizennégy éves diáklány életét figyelhetjük meg, ahogy barátaival, családjával és khm, a szerelemmel küzd meg. ;) Vajon drága blogírónk folytatja még a közeljövőben, vagy kétségek közt hagy minket? Ez szerintem csak rajtatok múlik. ;) 

Ennyi voltam, köszönöm a figyelmet! <33 ^^ (rengeteg blog van, amit imádok, csak nem volt időm mindet felsorolni.:| )


Igyekszem a következő fejezettel, addig ezekbe kukkantsatok be! ;* (és köszönöm az új feliratkozást! <33)

Még találkozunk.


xoxo: ~ Purple Strawberry


16 megjegyzés:

  1. Meglepi :D <3 http://nemvalakiblogja2.blogspot.hu/2013/08/2-dijam-d.html

    IMÁDOM A BLOGOT!! :D <333 Egyébként nagyon jó mindegyik blog, amit ajánlottál :) Én mindig benézek az éppen aktuálisba :) Csak örülök, ha van sztori amit olvashatok!! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen! <33 :DD

      nagyon aranyos vagy! ^^ és örülök neki, hogy van aki figyel a dolgaimra.:') az a baj, h 5-ből 4 embert személyesen is ismerek ezek közül és ösztönzésképp reméltem, hogy ők is szereznek így feliratkozókat.:// na mindegy, azért köszi, örülök ha téged legalább lekötnek.^^ :DD

      xoxo: ~P.S.

      Törlés
  2. http://feketerdo.blogspot.hu/p/dijaim.html Meglepi :) <3

    VálaszTörlés
  3. jajj nagyon köszönöm, édes vagy :D de nem fogom folytatni -.- most nézd, szart se érdekel, de tényleg :P te meg Csigusz a bnőm vagy és tényleg nagyon köszi a kommenteket meg a feliratkozást, de most őszintén. azért iratkoztatok fel, mert a bnőim vagytok, és azt hiszitek, bunkóság lett volna nem feliratkozni meg kommentelni... meg már felfedtem, hogy mi lett volna, szval már nincs mit írnom... azért ényleg köszönöm <33 te meg írd csak a történeted ;D

    °Aranyhöri°

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. huh, tök alap h próbálkoztam, de nem túl ari tőled, h visszautasítasz.:PP am azért iratkoztam fel, mert tetszett, és nem azért, mert "muszáj volt". meg amúgy is. lehet, hogy ezt a blogodat befejezted, de légyszi, írj újat! :'( nagyon szeretném! <33 ^^ am ok, egyelőre még írom...:// majd suliidőben nem lesz ilyen biztos...

      xoxo: Jegesmaci

      Törlés
  4. Nagyon szépen köszönöm! Így én is találtam pár új olvasni valót magamnak! :D A blogot meg nagyon szívesen hozzád adom, ha ennyire tetszik! :DDD Várom a te sztorid következő részét is! ;) xo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igazán nincs mit! <33 és köszönöm az áldást, hidd el, jó leszek hozzá. <33 :'D amúgy oké, sietek.:// :)

      xoxo: ~ P.S.

      Törlés
  5. Najóóó......mivel ma kezdem a blogodat ehhez a bejegyzéshez írok sűrített véleményt: A blogodra úgy találtam rá, hogy az egyik kedvencemnél komizol:DD Szóval a történeted egyedi, és Nathan valamiért már most szimpatikusabb mint Alex. Imádom ahogy írsz, és nagyon megkedveltem Barbarát:) Foolytasd! És azokból a blogokból amiket ma kiraktál tuti beleolvasok párba!
    xoxo: Szocsii

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm, ha tudnád, mennyire jól esett ez a komment... <33 :') hát hűű, nem találok szavakat.:)) amúgy rendben, mindenképp, ilyen olvasók mellett élvezet írni! <3 Love you all.

      xoxo: ~ P.S.

      Törlés
  6. Szia! van egy díj számodra :) http://blackvilleapril.blogspot.hu/p/koszonjuk-csigusztol-ezt.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, köszönöm szépen! <33 amúgy imádom a blogotokat, nagy megtiszteltetés.:))

      xoxo: ~P.S.

      Törlés
  7. Szia! Kész a kritikád! http://kritikalauz-desing.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  8. uuuuuuuuuuuuuuu naaaaagyon jó... imádlak maci és a te kedvedért tovább fogom írni a blogomat <3<3<3<3 :*
    xoxo: Csigusz

    VálaszTörlés