2013. december 3., kedd

~ A fájdalmas búcsú (off-bejegyzés)

Hahó, édes, drága, egyetlen Olvasóim! <3
Ez az utolsó nyálas köszönésem, hát nem fura? :/
Na mindegy is, ez csak egy afféle off-bejegyzés, nem kell elolvasnotok, enélkül is teljes a sztori.
Szóval kezdjük el.
Egyes pont: érdekességek.
- Sokan említik pozitívumként a blogomnál, hogy egyedi a történet, de ez nem igaz. Valójában sok akciófilmet láttam apám révén, így jött az ihlet, miszerint muszáj valami hasonlót "alkotnom". Arról már tényleg nem tehetek, hogy senki sem dolgozza át blogba az ilyen témákat.
- Ennek az egésznek nyáron, mosogatás közben körvonalazódtak ki az alapjai a fejemben. Igen, most lehet engem hülyének nézni...
- Valójában az, hogy ilyen unalmas, nyálas, ritka kaki lett, nem volt tervbe véve. Egyszerűen a saját elvárásaimnak nem tudtam megfelelni és tádá, itt is van a Vérbosszú...
- Amy nem festette volna át a haját szőkére, írás közben találtam csak ki.
- Alapsztori: Joe egy valódi maffiafőnök, akinek van egy fia. Ő Alex. Kiképzésre megy el Billhez, hogy apja nyomdokaiba léphessen, így találkozik Amyvel. Persze rögtön elkezd nyomulni, de mivel elég szerencsétlen és szétszórt figura, Amanda kezdetben igazán rühelli. Később persze rájön, milyen imádnivaló srác is valójában, és ugye dúl a láv... Itt a csavar Joe és Alex apa-fia kapcsolatának kiderülése lett volna. Ebben a verzióban Barbara és Nathan nem szerepelnek.
- A blogra nagyon ritkán kaptam pozitív kritikát. Ahol kértem, a designt mindig fikázták, a történetre pedig változatosan reagáltak. Volt, akinek az sem tetszett, volt, aki azt elfogadta. Amikor nagyon csúnyán beszóltak, eléggé rosszul esett. Gyakran ilyenkor hoztam a legrosszabb részeket és késlekedtem sokat. Egyedül Tőletek, kommentelőktől kaptam mindig kedves szavakat, amikért nem lehetek elég hálás. 
Kettes pont: köszönetnyilvánítás.
Ti vagytok a legjobbak. Mondtam már? 
Nagyon szépen köszönöm 
- a 20 feliratkozót (2 rejtett),
- 200 kommentet (ebből 100-at írtatok ti, a másik száz a reakcióm, de akkor is. *-*)
- a 8 díjat,
- a blogom reklámozását a sajátjaitokon :') , 
- és a 16 kedvenc/imádom, 2 jó, és 1 borzalmas (khm, mész a tudodhova...) szavazatot a közvélemény kutatáson. 
IMÁDLAK TITEKET! <3 <3
Hármas pont: rólam...
Oké, figyu. Ez az a pont, amit tényleg nem muszáj megnéznetek. Akit nem érdekel szerény személyem, az át is ugorhat az utolsó részre. :)
Ha szeretnétek felvenni a kapcsolatot, itt vannak az elérhetőségeim. Jelöljetek, kövessetek, írjatok nyugodtan.:) Nem harapok. (Lol. Ezt mindig mindenki ideírja, én sem hagyhatom ki.:3)
Facebook: katt ide!
Twitter: @lbs_sara
Gmail: itt, itt...
Na. Ennyit rólam. Ha valaki tudni szeretne bármit is, szeretettel várom.:)
Négyes pont: tartsatok velem! :)
Hé, ne aggódjatok! 
Már el is értünk a végére. ^^
Még annyit szeretnék mondani, hogy eltévedt báránykáim, ha van kedvetek, mind gyertek át át az új blogjaimra! :3
Itt vannak a linkek, valószínűleg most utoljára teszem itt közzé.
Rebel - A lázadó http://diedmemories.blogspot.hu/
The 16th Birthday (új blog, barátnővel közös) http://mitortentvelunk.blogspot.hu/
Remélem elnyerik majd tetszéseteket! :)
Legyetek jók, rosszak, vezessetek saját blogot, meg minden.
Mindenkit csókoltat az épp otthon lábadozó, s így ezt legépelni képes

~ Purple Strawberry 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése